Blogin nimi tulee elokuvasta Rita Hayworth - avain pakoon (The Shawshank Redemption).
Aloitin blogin, sillä halusin kirjoittaa näkemistäni elokuvista ja suositella niitä muillekin. Oma harrastukseni on vahvistunut viime aikoina, kun sain töitä videovuokraamosta. Tuhannet leffat käsien ulottuvilla vaikuttavat paljon.
Lempigenrejäni ovat romanttiset komediat, psykologiset trillerit ja seikkailuelokuvat. Vähiten katson scifiä ja kauhua, mutta niitäkin joskus. Lähiaikoina olen yhä enemmän kiinnostunut vanhemmista klassikkoelokuvista. Elokuvien katsominen on vapaa-ajan viihdettä, lupa rentoutua ja vain olla.
Yhtä lempielokuvaa on mahdotonta sanoa, mutta tässä muutamia suosikkejani:
- Rita Hayworth - avain pakoon (The Shawshank Redemption)
- Fight Club
- Kuudes aisti (The Sixth Sense)
- Amélie (Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain)
- Vihreä maili (The Green Mile)
keskiviikko, 5. maaliskuu 2008
Kommentit